شایان ذکر است که این نوع آبپاش مخفی نوعی سیستم آبیاری اتوماتیک است که برای آب رسانی به اماکنی مانند گلخانه، باغ، فضای سبز و ... استفاده می شود. این طراحی سیستم می تواند مناطق مختلف را آبیاری کند. آبپاش هانتر به صورت کاملا مستقل و برنامه ریزی شده دارای انواع الگوهای اسپری ثابت و قابل تنظیم می باشد. مناسب برای تمامی برنامه ها و دارای ویژگی هایی مانند سمپاشی دقیق و مداوم است. توزیع و فرم کنترل شده آب عمر طولانی و مقاومت در برابر شرایط جوی این نازل های اسپری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با دقت قوس آب را بین 45 تا 360 درجه تنظیم کنید.

آنها توسط لوله ها و اتصالات به منبع آب متصل می شوند و می توانند زمان و میزان آبیاری را برای هر منطقه با کمک تایمر و کنترل های اتوماتیک تنظیم کنند. سیستم آبپاش هانتر دارای تنظیم زاویه ثابت است و برای پوشش چمن با اندازه و زاویه مشخص ایده آل است و از ریزش آب جلوگیری می کند.

مزایای هانتر اسپرینکلر چیست؟

شکارچی آبپاش با نصب آسان

برای جلوگیری از گرفتگی از فیلتر استفاده کنید

با درپوش بپوشانید تا از ورود کثیفی جلوگیری شود

از 20 نازل مختلف در زوایای مختلف لذت ببرید

قابلیت تنظیم شعاع اسپری

استقامت و طول عمر.

دستگاه و عملکرد آبپاش مخفی

قبل از هر چیز لازم است بدانید که به دلیل مشکل کم آبی، هانتر اقدام به طراحی تجهیزات آبیاری آب باران برای مناطق سبز کرده است. اسپری Hunter Stealth از دو جزء مجزا تشکیل شده است. یک قسمت به طور دائم در خاک قرار می گیرد و قابل مشاهده نیست. مانند لوله، کنار، رایزر و قسمتی که از سطح خاک بالا می رود و در هنگام آبیاری متحرک است.

عملکرد اسپرینکلر شکارچی بسیار ساده است، زمانی که شلنگ را باز می کنید، همزمان با عبور فشار آب از آن، قطعات متحرک آن از زمین خارج شده و شروع به پاشیدن می کنند. این آبپاش مخفی دارای چشمه ای است که با رها شدن آب پس از آبیاری حرکت می کند و قسمت متحرک آن در زمین پنهان می شود. لازم به ذکر است که با توجه به شعاع پاشش دارای سه حالت کم، زیاد و زیاد است که برای گرم کردن مناطق کوچک و بزرگ قابل استفاده و تغییر است. ضمناً طراحی و نصب آبپاش مخفی آن را از آسیب، سرقت و ... محافظت می کند و فضای سبز شما را زیبا و دیدنی می کند.

در انتخاب آبپاش مخفی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید و نصب اسپرینکلر هانتر بهتر است نکات زیر را بررسی کنید.

اندازه شعاع اسپری مورد نظر شما.

زاویه اسپری مورد نظر را در نظر بگیرید.

مدل های اسپری که با توجه به نیاز شما ایده آل هستند که می توانند گرد، مستطیلی یا پیچی باشند.

مهم نیست که چه ورودی اسپری را می خواهید، می توانید بین 1.2 اینچ، 3.4 اینچ، 1 اینچ و 1 و ¼ اینچ انتخاب کنید.

انواع آبپاش مخفی

همانطور که گفتیم آبپاش هانتر با تجهیزات باکیفیت، قابلیت مخفی سازی و تنظیم میزان پاشش، در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و مردم برای نیازهای مختلف از جمله: مزارع، باغ ها، فضای سبز شهری و سرپوشیده از آن استفاده می کنند. ، گلخانه ها و پروژه های صنعتی. یکی از دلایل اصلی عملکرد این دستگاه بدنه باریک و سبک با فیلتر و دهانی آن است. آبپاش شکارچی با دو نوع آبپاش دوار (دوار) با 12 نازل مختلف برای پرتاب آب تا شعاع مختلف ساخت شرکت هانتر. لازم به ذکر است که این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آبپاش می باشد که ظرفیت های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

آبپاش چرخشی

این مدل دارای واتر جت است که با چرخاندن آبپاش فضای مورد نظر را آبیاری می کند. مدل چرخشی عمدتاً برای آبیاری مناطق وسیعی مانند چمن و زمین های گلف استفاده می شود که با چرخش خطی جت آب و آبیاری یکنواخت آن بر روی سطح پخش می شود.

اسپری آبپاش

این نوع مواد شیمیایی آب را در حرکات دایره ای توزیع می کنند. به عبارت دیگر، توزیع آب این مدل آبپاش هانتر، خاص و اختصاصی است و معمولاً برای آبیاری مناطق کوچک استفاده می شود.
https://checkup.tools/blog/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1/آبیاری بارانی مدرن

آبپاش هانتر کانسیلد یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای آمریکایی می باشد که در برابر انواع هوا، پارگی و پوسیدگی و حتی سرقت مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد. آنها سریع و آسان نصب می شوند و عملکرد قابل توجهی دارند. این آبپاش ها به راحتی شعاع 4.3 تا 11.6 متر را می پوشانند و به صورت یکنواخت آبیاری می کنند. هانتر با فشار مناسب در هر دقیقه 2.2 تا 20.5 لیتر آب را به مناطق سرپوشیده خود منتقل می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مشخصات خود را به وب سایت منبع تخصصی تجارت برق آبی اضافه کنید.