در سال های اخیر همزمان با گسترش صنعت جهانی زیبایی و آرایشی، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز گسترش یافته و خدمات آن ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. یکی از این تغییرات این است که عناوین آرایشگاه های زنانه با توجه به سطح خدمات و مشاغلی که ارائه می دهند تغییر کرده است. به همین دلیل است که امروزه شاهد آرایشگاه ها، سالن های زیبایی و سالن های زیبایی در سطح شهر هستیم.

شاید بسیاری از افراد هنوز تفاوت دقیق عناوین فوق با خدمات آنها را ندانند. در ادامه این مطلب تفاوت آرایشگاه زنانه تهران با آرایشگاه عروس و تفاوت خدمات آن ها را توضیح می دهیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سالن های مو

به مکانی که سرویس مو به صورت ویژه انجام می شود و مشتریان روزانه با مبلغ مناسبی برای دریافت خدمات به آن مبادله می کنند، آرایشگاه می گویند. یکی از بزرگترین تفاوت های آرایشگاه زنانه با کسب و کار عروسی این است که هزینه آرایش زنانه بسیار پایین است و اکثر افراد متخصص در آرایش، مو، مو، ناخن و ... در آنجا کار نمی کنند. .

آرایشگاه های زنانه فضای کمتری نسبت به سالن ها دارند و خدماتی مانند خدمات مو و رفع موهای زائد را نیز ارائه می دهند. علاوه بر این، آرایشگاه ها ساعات کاری طولانی تری دارند و نرخ های کمتری از مشتریان دریافت می کنند. در ادامه به ارائه خدمات اصلی آرایشگاه های زنانه می پردازیم:

1. موهای خود را بتراشید و کوتاه کنید

یکی از بهترین راه ها برای تغییر چهره، کوتاه کردن مو است. علاوه بر تغییر ظاهر، کوتاه کردن موها باعث از بین رفتن موها و اختلال در ساقه مو می شود. آرایشگران معمولا از قیچی، تیغ یا قیچی برای کوتاه کردن موی حرفه ای استفاده می کنند.

به یاد داشته باشید که اگر برای موهای خود ارزش زیادی قائل هستید، بهتر است به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید.

2. اصلاح صورت و مژه

یکی از مهم ترین خدمات آرایشگاه های زنانه که خانم ها برای آن به آرایشگاه مراجعه می کردند اصلاح صورت و ابرو است. اصلاح ابرو با موچین و تیغ و اصلاح صورت با موم و چسب انجام می شود. در این راستا، آرایشگاه های زنانه معمولاً انواع خدمات اصلاح، کانتورینگ و فرم دهی ابرو را برای مشتریان خود ارائه می دهند.

3. رنگ مو، مش و کراتینه

اغلب، مردم موهای خود را رنگ می کنند تا موهای خاکستری را بپوشانند یا آنها را متفاوت نشان دهند. ترکیب رنگ ها و یافتن رنگ موی مناسب از جمله مهارت هایی است که فقط متخصصان باتجربه مو می توانند بر آن مسلط شوند.

مش کلمه ای است به معنای روشن کردن قسمت های مو. نور یعنی سه درجه روشن تر از رنگ پایه. رنگ مو، مش و هایلایت به روش های مختلفی انجام می شود و آرایشگر بسته به نتیجه ای که انتظار دارید همیشه بهترین روش را برای شما به کار می گیرد.

کراتینه مو فرآیندی است که در آن موهای آسیب دیده با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتینه ترمیم می شوند و موها برای مدت طولانی صاف، نرم و براق می مانند.

4. خدمات ناخن

خدمات ناخن که شامل پدیکور و مانیکور می شود، از جمله پرطرفدارترین خدماتی است که در آرایشگاه های زنانه ارائه می شود. پدیکور اصلاح ناخن های کوتاه است که آن ها را زیباتر می کند و از ایجاد میکروب در پا جلوگیری می کند. مانیکور همچنین شامل مراقبت از ناخن است که شامل لایه برداری و از بین بردن پوست مرده اطراف ناخن می شود. اگر به دنبال ناخن کار در تهران با تخفیف ویژه و قیمت مقرون به صرفه هستید به صفحه تخفیف مراجعه کنید.

5. موهای بافته شده

شینیون یکی از رایج‌ترین مدل‌های مو است که در آن موهای پشت سر با سنجاق یا گیره در کنار هم قرار می‌گیرند و مدل‌های مختلفی دارد. برای انتخاب بهتر مدل های شینیون، بهتر است از قبل این مدل ها را در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو کنید، مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید و از آرایشگر بخواهید که از این مدل روی موهای شما استفاده کند.

آرایشگاه های زنانه نیز انواع خدمات آرایشگری را به مشتریان خود ارائه می دهند. در واقع، کیفیت بافتن مو به مهارت شخصی که آن را انجام می دهد بستگی دارد.

6. پیاده روی کنید

اپیلاسیون یکی از قدیمی ترین روش های از بین بردن موهای زائد است که بیشتر توسط آرایشگران خانم انجام می شود. در این روش از موم استفاده می شود و می توانید در عرض 4-6 هفته از شر موهای زائد خلاص شوید. اگر از این روش به طور مرتب و مکرر استفاده شود، موهای ناخواسته به تدریج نازک می شوند و پیاز آن ضعیف می شود. این کار در آرایشگاه و سالن کاربردی در تهران انجام می شود.

7. آرایش و لوازم آرایش

میکاپ و میکاپ گران ترین و اختصاصی ترین خدمات سالن های زنانه می باشد. در هنگام آرایش، آرایشگر با استفاده از رنگ ها، چهره را تغییر می دهد، به عنوان مثال استفاده از سایه چشم، مژه مصنوعی، هایلایت و هایلایت.

میکاپ تکنیکی است که از رنگ های ملایم استفاده می کند و بر زیبایی صورت تاکید می کند که شامل آرایش چشم، زیرسازی، آرایش و غیره می شود.

سایر خدماتی که آرایشگاه ها به مشتریان خود ارائه می دهند:

موها را برس بزنید

اکستنشن مو

کاشت مژه، لیفت و اکستنشن

ساختمان میکرو

پاکسازی پوست

طرح های حنا یا خالکوبی های موقت

سالن عروسی

در سالن عروس و یا اروس سرا کلیه خدمات مربوط به زیبایی عروسک توسط متخصصین در زمینه های آرایش، میکاپ و آرایش مو انجام می شود. به عبارتی در سالن های عروسی اکثر خدمات فوق به صورت جداگانه انجام می شود. با توجه به تخصصی بودن این خدمات طبیعی است که تعرفه و قیمت آن بالا باشد.

آخرین کلمه

در این مقاله بهترین آرایشگاه زنانه تهران به مهم ترین تفاوت های آرایشگاه زنانه و آرایشگاه عروس پرداخته ایم و خدمات پرطرفدار آن ها را برای شما شرح داده ایم. اگر می خواهید بهترین آرایشگاه زنانه یا سالن عروس در تهران را با تخفیف ویژه در خدمات آن ها پیدا کنید، حتما به قسمت زیبایی و آرایش سایت تخفیف مراجعه کنید.