بدون شک این روزها کارهای خانه زیاد است و برخی کارها بسیار سخت است. اما همیشه راه هایی برای آسان کردن این کارهای سخت وجود دارد که یکی از آنها استفاده از ابزارهای جدید برای کاهش این استرس است.

این یکی از سخت ترین کارهای روز و مطمئناً یکی از شلوغ ترین کارهای خانه و حتی جاهای دیگر است. تمیز کردن استفاده از جاروبرقی سنگین علاوه بر اینکه در برخی موارد غیر قابل استفاده است. از نماینده رسمی خدمات لوازم خانگی بوش در ایران به دلایل زیادی از جمله سنگین بودن، ناتوانی در حرکت و... کم نکردن سختی کار آنطور که انتظار می رود.

در این مقاله در مورد مزایای استفاده از جاروبرقی های پرتابل دیبا سرویس می خواهیم مزایا و برتری جاروبرقی های پرتابل و جاروبرقی های دستی را نسبت به جاروبرقی های سنتی بیان کنیم.

قابل حمل باشد

همانطور که قبلاً گفتیم اولین مزیت این جاروبرقی ها این است که جاروبرقی های دستی به دلیل وزن سبک و موتور سبکی که دارند قابل حمل هستند. این به شما این امکان را می دهد که آنها را در هر مکانی با خود ببرید و در مکان های مختلف از جمله داخل خودرو مانند تلفن همراه از آنها استفاده کنید. به علاوه، آنها سیم ندارند. در حالی که سایر جاروبرقی ها محدودیت اصلی دارند که دوشاخه آنها باید به پریز وصل باشد و سیم محدودیت اصلی است و نمی توان آنها را به جایی برد. به این ترتیب نیازی نیست دائماً جاروی دستی خود را روشن و خاموش کنید.

آنها جمع و جور هستند

بسیاری از این ماشین‌ها سبک هستند و می‌توانند کثیفی را از مناطقی که دسترسی به آن سخت است پاک کنند. به عنوان مثال، خاک کم عمق زیر مبلمان سنگین را می توان به راحتی پاک کرد. طراحی اجزای این لوازم خانگی این مشکلات را برطرف کرده است.

نگهداری و نصب آسان

این جاروبرقی ها به دلیل طراحی در مواقع بی نیازی فضای زیادی را اشغال نمی کنند و برای نگهداری آن ها نیازی به انبار یا گاراژ نیست و یک بار به راحتی در کف جا می شوند.

صرفه جویی در زمان

در حالی که سایر جاروبرقی ها زمان زیادی برای اتصال و جداسازی قطعات نیاز دارند، این جاروبرقی ها در هر زمانی قابل استفاده هستند و نیازی به اتصال یا جداسازی قطعات مختلف ندارند.

تخلیه آسان

ظروف کثیفی و زباله در این جاروبرقی ها به راحتی باز و بسته می شوند و با لمس یک دکمه می توان آنها را خالی کرد. بنابراین تخلیه آنها نه زمان بر است و نه مشکل.

صرفه جو بودن

یکی دیگر از دلایل محبوبیت جاروبرقی های قابل حمل این است که ارزان هستند. این جاروبرقی ها حدود 40 دلار قیمت دارند در حالی که بقیه حدود 200 دلار قیمت دارند.

آنها متفاوتند

این دستگاه ها نه تنها در هزینه و انرژی صرفه جویی می کنند، بلکه همه کاره هستند. جاروبرقی های دیگر فقط برای تمیز کردن فرش یا کف مناسب هستند، اما جاروبرقی های دستی و قابل حمل می توانند بسیاری از چیزها را تمیز کنند.

آنها کاربر پسند هستند.

کار با اکثر پاک کننده های قابل حمل دشوار نیست. آنها دکمه های کمتری نسبت به جاروبرقی های دیگر دارند و استفاده از آنها آسان است.

می تواند عادات نظافتی شما را تغییر دهد. در نهایت، داشتن مزایایی مانند کاربر پسند بودن، اندازه کوچک و نظافت آسان مواردی هستند که تأثیر زیادی در نظافت خانه دارند و می توانند عادات نظافتی شما را تغییر دهند و کارها را آسان تر کنند. بسیاری از مردم نسبت به پاکیزگی احساس خوبی ندارند. زیرا این کار حتی با جاروبرقی های بزرگ برای آنها سخت به نظر می رسد.

دو دسته کلی برای جاروبرقی های قابل حمل وجود دارد:

الف) دیوالت DC 515K

این جاروبرقی های قدرتمند عبارتند از:

روش پاکسازی مضاعف.

مخزن 1/2 گالن.

فیلتر قابل شستشو

شلنگ لاستیکی بادوام.

دو روش تمیز کردن به شما امکان می دهد در سطح مناسب تمیز کنید. پاک کننده هایی که بیش از حد فعال هستند می توانند فرش ها و کف های ظریف را از بین ببرند.

یکی دیگر از مزایای جاروبرقی های دستی و قابل حمل در این دسته، عدم نیاز به خرید فیلتر است. زیرا دارای فیلترهای هپا قابل شستشو هستند.

اگر به دنبال یک جاروبرقی قابل حمل هستید که عمر طولانی داشته باشد، طول عمر آن به کیفیت شلنگ بستگی دارد. که از مواد نرم و با کیفیت ساخته شده اند.

2) اوریکا

جاروبرقی قابل حمل بعدی جاروبرقی Eureka Easy Vacuum است. اجزای این جاروبرقی انعطاف پذیر عبارتند از:

سیستم هوای پاک

کیسه گرد و غبار را می توان به راحتی تخلیه کرد.

فلش کاربر پسند.

اگر یک جاروبرقی انعطاف پذیر می خواهید، این لوازم جانبی جاروبرقی بوش برای شما مناسب است. این جاروبرقی سبک، جمع و جور، بسیار پرکاربرد است.این جاروبرقی را به راحتی می توان به یک جاروبرقی دستی تبدیل کرد.

این بدان معناست که به راحتی می توان از آن در اتاق های ساکت و خالی و همچنین اتاق های بسیار شلوغ پر از تجهیزات استفاده کرد. با استفاده از این دستگاه، افراد مبتلا به آلرژی به گرد و غبار نیازی به نگرانی ندارند زیرا این دستگاه در حذف گرد و غبار از خانه شما تخصص دارد.

اما طبق گزارشات مشتریان این دستگاه بد فیلتر می شود و پس از شستشو به خوبی کار نمی کند.

نکته اصلی این است که این ابزار یک ابزار بسیار کاربردی و مفید است و یک راه سریع و آسان برای زدودن گرد و غبار و تمیز کردن خانه شما است.